Shop nu, betaal met Klarna.

We werken samen met Klarna om u een betere winkelervaring te bieden.

Het is zacht en eenvoudig

Wanneer je Klarna kiest bij het afrekenen, krijg je de mogelijkheid om nu te winkelen en later te betalen voor je aankoop.

Betaal in 30 dagen

Doe uw aankoop vandaag, zodat u kunt proberen voordat u koopt. Betaal alleen voor wat je houdt. Betaal tot 30 dagen later. Geen interesse. Geen kosten. Geen invloed op uw credit score.

Betaal in 3 termijnen

Splits uw aankoop in drie gelijke betalingen, zodat u de kosten van uw aankoop in de tijd kunt spreiden. Voer de creditcard- of bankpasgegevens van uw keuze in en voer elke 30 dagen automatische betalingen uit. Uw eerste termijn wordt geïnd wanneer uw bestelling is bevestigd door de handelaar en termijnen 2 en 3 worden respectievelijk 30 en 60 dagen later gepland. Geen rente of kosten. Geen invloed op uw credit score.

Hoe te winkelen bij Klarna

Voeg item (s) toe aan uw winkelwagentje en ga naar de kassa.

Selecteer Klarna bij het afrekenen om te betalen zoals je wilt voor je aankoop.

Beheer uw bestellingen en betalingen in de Klarna-app.

De beste manier om te winkelen.

Bekijk al uw aankopen op één plek, betaal openstaande saldi, ontdek unieke inhoud en nog veel meer in de Klarna-app. U kunt ook inloggen op uw Klarna-account op https://app.klarna.com/login. Als je hulp nodig hebt, onze Klantenservice is er voor jou.

Veilig.

Klarna heeft strenge antifraudecontroles om onze klanten te beschermen en te voorkomen dat fraudeurs ongeautoriseerde aankopen doen.

Veelgestelde Vragen / FAQ

Staat uw vraag hier niet tussen? Bezoek onze FAQ pagina voor meer informatie over het gebruik van Klarna. U kunt Klarna bereiken op https://www.klarna.com/uk/customer-service/ of door de te downloaden Klarna-app.

Wat gebeurt er als ik een retourzending doe?

Als je je bestelling gedeeltelijk of volledig retourneert, zal Klarna je een nieuwe verklaring afgeven zodra de online winkel je retour verwerkt. Volg de retourinstructies van de winkelier en zorg ervoor dat je het trackingnummer van je retourzending bewaart. Log in op je Klarna-account en selecteer 'Retour melden', zodat je afschrift wordt gepauzeerd. Zodra de winkelier je retour heeft aangemeld, sturen wij een aangepaste factuur.

Er is iets mis met mijn bestelling. Moet ik er nog voor betalen?

U hoeft niet te betalen voor goederen die beschadigd, kapot of defect zijn ontvangen. Volg de instructies voor geschillen van de detailhandelaar en zorg ervoor dat "Meld een probleem" in uw Klarna-account om uw verklaring te pauzeren totdat u het geschil met de detailhandelaar heeft opgelost. Zodra de winkelier uw annulering of retour heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat gebeurt er met mijn verklaring?

U hoeft het afschrift pas te betalen als u uw bestelling heeft ontvangen. Neem contact op met de winkelier voor een update over de levering. Zorg ervoor dat je inlogt op je Klarna-account en "Meld een probleem" om je afschrift te pauzeren totdat je je bestelling hebt ontvangen.

Mijn stelling is onjuist. Wat moet ik doen?

Komt uw afschrift niet overeen met uw bestelgegevens, neem dan direct contact op met de winkelier voor een correctie van uw afschrift. Zorg ervoor dat u inlogt op uw Klarna-account en "Meld een probleem" om uw verklaring te pauzeren totdat de details zijn gecorrigeerd.

Wat gebeurt er als ik mijn Pay in 30 dagen bestelling niet betaal?

Uw betaling is verschuldigd 30 dagen nadat het artikel is verzonden. Klarna zal u waarschuwen voordat de betaling moet plaatsvinden om u eraan te herinneren dat u op tijd moet betalen. Bij te late en/of gemiste aflossing(en) worden geen kosten of rente in rekening gebracht. Je kredietscore wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal in 30 dagen'-product, zelfs als je niet op tijd hebt betaald. Als u niet betaalt, bent u in verzuim en kunt u in de toekomst mogelijk geen gebruik meer maken van de service. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons te innen. Incassobureaus worden als laatste redmiddel ingezet.

Wat gebeurt er als ik mijn Betaal in 3 termijnen bestelling niet betaal?

Klarna zal automatisch proberen om je tweede termijn te innen van de bankpas of creditcard die je hebt ingevoerd bij het afrekenen. Als de betaling niet op de geplande vervaldatum kan worden geïncasseerd, zal Klarna 7 dagen later en opnieuw 7 dagen daarna opnieuw proberen om de betaling automatisch te innen. Mocht deze laatste betalingspoging mislukken, dan telt Klarna het mislukte bedrag op bij je laatste termijnbetaling. Klarna zal automatisch proberen uw laatste termijn te innen van de bankpas of creditcard die u bij het afrekenen heeft ingevoerd. Als de betaling niet op de geplande vervaldatum kan worden geïncasseerd, zal Klarna 7 dagen later en opnieuw 7 dagen daarna opnieuw proberen om de betaling automatisch te innen. Mocht deze laatste betalingspoging mislukken, dan zal Klarna u een afschrift geven van het volledige openstaande orderbedrag, dat 15 dagen later opeisbaar zal zijn. Bij te late en/of gemiste aflossing(en) worden geen kosten of rente in rekening gebracht. Je credit score wordt niet beïnvloed door het gebruik van Klarna's 'Betaal in 30 dagen' of 'Betaal in 3 termijnen' product, zelfs als je niet op tijd hebt betaald. Als u niet betaalt, bent u in verzuim en kunt u in de toekomst mogelijk geen gebruik meer maken van de service. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens ons te innen. Incassobureaus worden als laatste redmiddel ingezet.

Over Klarna

Klarna, opgericht in Stockholm, Zweden, is een van Europa's snelstgroeiende bedrijven en een toonaangevende alternatieve betalingsprovider. Klarna's visie is om winkelen soepel te laten verlopen en waarde toe te voegen voor consumenten en retailers met unieke betalingsopties en een superieure klantervaring.

Klarna heeft 3,500 medewerkers in 17 landen en is de pionier op het gebied van later betalen, het vertrouwen van 90 miljoen shoppers en 250,000 verkopers die wereldwijd met ons samenwerken.

https://www.klarna.com/uk/about-us/

Gelieve verantwoord te besteden. Als u meer leent dan u zich kunt veroorloven, kan dit ernstige gevolgen hebben voor uw financiële status. Zorg ervoor dat u uw maandelijkse aflossingen op tijd kunt betalen.

Klarna Bank AB (publ) is de geldschieter en wij treden alleen op als inbrenger. Het kredietproduct wordt geleverd door Klarna Bank AB (publ). Tegoed is alleen beschikbaar voor permanente inwoners van het VK van 18 jaar en ouder, afhankelijk van hun status. Voorwaarden zijn van toepassing.

Klarna Bank AB (publ) is geautoriseerd en staat onder toezicht van de Zweedse financiële toezichthoudende autoriteit. Beschouwd als geautoriseerd door de Prudential Regulation Authority. Onderworpen aan regelgeving door de Financial Conduct Authority en beperkte regelgeving door de Prudential Regulation Authority. Details van het tijdelijke machtigingsregime, dat in de EER gevestigde bedrijven in staat stelt om voor een beperkte periode in het VK te opereren terwijl ze volledige toestemming vragen, zijn beschikbaar op de website van de Financial Conduct Authority. Houd er rekening mee dat Betalen in 30 dagen en Betalen in 3 termijnen niet worden gereguleerd door de FCA.

Klarna's Betaal in 3 termijnen en Betaal in 30 dagen kredietovereenkomsten worden niet gereguleerd door de FCA. Gemiste betalingen kunnen van invloed zijn op uw vermogen om Klarna in de toekomst te gebruiken. 18+, alleen inwoners van het VK. Staat onder voorbehoud. Algemene voorwaarden zijn van toepassing. https://