Veelgestelde vragen (horloges)

Hoe laad ik mijn horloge op?

U kunt uw automatische horloge opladen door de kroon 20 tot 25 keer te bewegen en het horloge eenvoudig te dragen. Door het bewegen en draaien van de kroon aan de zijkant wordt het horloge automatisch opgeladen.

Zorg ervoor dat u de kroon niet te vaak draait, omdat dit ertoe leidt dat het horloge van binnenuit breekt. Het exacte bedrag verschilt per horloge. Wat belangrijk is, is om altijd te stoppen met het draaien van de kroon nadat u druk begint te voelen. Verkeerd gebruik valt niet onder de garantie.

Verschillende horlogemodellen en tijd om op te laden.

Automatische horloges tot € 99, ​​- (max. 24 uur looptijd zonder opladen). Voorbeeld: normale beweging.

Automatische horloges tot € 149, - (max. 38 uur looptijd zonder opladen). Voorbeeld: LG10811 Movement

Automatische horloges tot € 299,- (min. 42 uur looptijd zonder opladen). Voorbeeld: Miyota 8N24 beweging

Kan ik mijn riem verwisselen?

Sommige van onze horloges hebben de mogelijkheid om bandjes te verwisselen. Deze informatie is te vinden in de productbeschrijving. Houd er rekening mee dat als u geen optie ziet om banden te verwisselen, dit niet mogelijk is.

Waarom stopt mijn horloge na een tijdje met werken?

Er zijn 2 verschillende soorten horloges. Een daarvan zijn automatische horloges die lopen door het horloge te bewegen of de kroon opzij te bewegen en de andere wordt aangedreven door een batterij (quartzhorloges).

Automatische horloges: Wanneer uw automatische horloge stopt, betekent dit dat u het gedurende een bepaalde periode niet hebt gedragen of niet op tijd hebt opgeladen. Je kunt hem opladen door de kroon aan de zijkant te draaien totdat je weerstand voelt.

Quartz horloges: U kunt de batterij van het quartz horloge elke 2 jaar vervangen of wanneer de wijzer van het horloge niet meer beweegt.

Mijn horloge is kapot gegaan. Wat nu?

De garantieperiode van onze horloges is 2 jaar. Dit betekent dat u binnen 2 jaar de mogelijkheid heeft om contact met ons op te nemen als er iets mis is met het horloge. Als het horloge normaal is gebruikt, zullen wij het gratis opnieuw repareren en naar u terugsturen. Ook de verzendkosten worden terugbetaald.

Als het horloge op een verkeerde manier is gebruikt waardoor het horloge defect is geraakt, is de garantie niet van toepassing. In dit geval helpen we je nog steeds. U kunt het horloge terugsturen en dan kijken we hoe groot de schade is. Als het repareerbaar is, repareren we het met korting.

Waarom zijn uw horloges goedkoper dan de meeste dure merken?

De horloges die u ziet worden in de fabriek gemaakt en direct afgeleverd in ons magazijn. Er zijn geen extra tussenpersonen of winkels die de prijs zullen verhogen. U krijgt het horloge rechtstreeks van de bron. Daarom kunnen we eerlijke prijzen bieden voor de horloges die we leveren.

Kan ik gaan zwemmen of douchen met mijn horloge?

Het niveau van afdichting is erg belangrijk, dus we raden onze klanten aan om de beschrijving van het horloge te lezen voordat ze het kopen.

A 3ATM horloge komt overeen met ongeveer 30 meter waterdruk, maar in tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, betekent dit niet dat je het horloge kunt onderdompelen. Ze zijn spatwaterdicht en regenbestendig, maar mogen niet onder de douche worden gedragen of in een zwembad worden gebruikt.

A 5ATM of 50M horloge met een rating kan in het zwembad worden gedragen en is meestal voorzien van een of meer O-ringen onder het deksel van de kast en in de ring en instelknoppen om water buiten te houden.

a 10ATM horloge is waar de meest redelijk geprijsde horloges voor snorkelen en watersporten zoals surfen binnenkomen. De fabricagetoleranties zijn strakker, afdichtingen zijn beter, zelfs bestand tegen intensief gebruik onder water.

Bovendien is de 20ATM het eerste horloge dat daadwerkelijk kan duiken met de huid (geen duikflessen) en de structurele verschillen beginnen sterk te variëren.

Ik zie condens op het glas van het horloge, moet ik me zorgen maken?

Panikeren heeft geen zin. Vocht in een horloge hoeft niet dodelijk te zijn voor uw horloge.

Condensatie aan de binnenkant van het glas van je horloge ontstaat namelijk doordat je horloge lekt of doordat je de kroon van het horloge niet goed hebt gesloten. Dit heeft meestal te maken met de waterdichtheid van je horloge. Controleer de weerstand van het horloge voordat u het voor een specifieke activiteit gebruikt. Meestal staat er op het deksel hoeveel meter je horloge waterdicht is, soms staat het ook op de wijzerplaat. Dit kan per horloge verschillen.

Houd er rekening mee dat condensatie ook kan worden veroorzaakt door een groot temperatuurverschil. Als het horloge is gedragen bij buitentemperaturen onder de 10 graden Celsius en daarna wordt opgewarmd door het in een gebouw met warme temperaturen te dragen, kan er condensatie optreden. Deze condensatie zou echter binnen een paar uur moeten verdwijnen. Zo niet, dan lekt er zeker iets!

Horloges houden over het algemeen niet van water aan de binnenkant. Condensatie aan de binnenkant van het glas kan belastend zijn, maar hoeft niet direct schadelijk te zijn. Is het geen condens meer, maar heb je wel druppels in je horloge? Ga dan snel naar een juwelier.

Veelgestelde vragen (geur)

Wat zijn vaste geuren en hoe gebruik ik ze?

Vaste geuren zijn geuren op wasbasis die over het algemeen langer op je huid blijven zitten dan gewone parfums in sprayvorm. Onze vaste geuren zijn ook heel gemakkelijk mee te nemen. Het wordt geleverd in een metalen hoes van 12G die u overal mee naartoe kunt nemen. Een applicatie op de achterkant van je pols, nek of achter je oren is genoeg om de komende 3 uur heerlijk te ruiken.

Hoe lang gaat een vaste geur van 12 gram mee?

Het hangt allemaal af van hoeveel u gebruikt, maar in het algemeen gesproken. Als u de geur een paar keer per week gebruikt, gaat deze langer dan 3 maanden mee.

Hoe veilig is het om vaste geuren te gebruiken?

Onze vaste geuren zijn volkomen veilig voor gebruik op lichaamsdelen zoals je armen, nek en achter je ogen. Gebruik de geur niet op wonden. Bekijk de ingrediëntenlijst op de bestelpagina als je allergisch bent voor een van de ingrediënten. Onze producten zijn veilig en zijn getest (dierproefvrij).

Biedt u een geld-terug-garantie?

Als je de geur hebt geprobeerd en je vindt hem echt niet lekker, dan kun je hem naar ons terugsturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor rekening van de koper zijn.

U kunt de geur in de originele verpakking naar ons terugsturen. Het enige dat u hoeft te doen, is contact opnemen met onze klantenservice via info@bugolini.com en dit formulier invullen hier

Welke ingrediënten gebruik je?

We gebruiken voornamelijk natuurlijke ingrediënten zoals jojoba-olie, macademia-zaad en bijenwas. Deze exotische ingrediënten zorgen samen met de essentieoliën die we gebruiken voor een zeer intrigerende en opwindende geur.

Veelgestelde vragen (brillen)

Wat voor soort brillen heeft u in uw assortiment?

We hebben 2 verschillende soorten brillen.

  1. Brillen tegen blauwe stralen
  2. UV400 zonnebril brillen

Anti blauw licht brillen voorkomen dat uw ogen vermoeid raken na het langdurig kijken naar beeldschermen zoals computerschermen, tv of smartphones. Zo blijven je ogen ook gezonder.

UV400-zonnebrillen beschermen de ogen tegen schadelijke stralen van de zon. UV 400 is de categorie die alle lichtstralen met golflengten tot 400 nanometer blokkeert. Dit omvat alle UVA- en UVB-stralen.

Hoe zorg ik voor mijn bril?

Wij bieden een fluwelen poetsdoek van hoge kwaliteit die u kunt gebruiken om uw bril schoon te maken. Wij adviseren om hem schoon te maken met de fluwelen doek en deze ook op te bergen in de bijgeleverde luxe doos.

Wat zijn montuurloze brillen?

Bijna al onze brillen zijn randloos. Dit betekent dat er geen extra metaal op de kappen zit. Hierdoor wordt de bril extreem licht en langdurig comfortabel om te dragen. Ze zien er niet alleen goed uit, ze voelen ook goed aan!

Helpen! Mijn bril is kapot. Wat nu?

Als de bril kapot is gegaan door uw eigen schuld, kunnen we helaas niet veel doen. Mocht het defect zijn geraakt door normaal gebruik, stuur dan een bericht naar onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Wat is er inbegrepen als ik een bril van BUGOLINI® koop?

U ontvangt de bril, een fluwelen doek en een premium opbergdoos. Er kan ook iets speciaals in de verpakking zitten.

Veelgestelde vragen (portemonnees)

Zijn uw portemonnees veilig in gebruik?

Onze portemonnees zijn zeer veilig in gebruik. Houd er rekening mee dat sommige modellen kettingen en andere metalen voorwerpen hebben. Als u allergisch bent voor een metaal, breng het dan niet op uw huid aan. Houd de metalen onderdelen ook uit de buurt van kinderen.

Zijn BUGOLINI®-portemonnees gemaakt van echt leer?

Ja. We gebruiken echt (koeien) leer om onze portemonnees te maken. Het leer is extreem duurzaam waardoor je met een CORIUM portemonnee over het algemeen een langere periode meegaat dan met een nep leren portemonnee. Dit is uiteindelijk ook beter voor het milieu.

Hoe moet ik de BUGOLINI®-portemonnees schoonmaken en onderhouden?

We raden je aan om een ​​vochtige doek te gebruiken en elke 2 maanden een leerreinigingsoplossing te gebruiken om de portemonnee fris en schoon te houden.

Kan ik papiergeld of munten in de portemonnee stoppen?

Ja. Sommige van onze portemonnees hebben de mogelijkheid om papiergeld of munten in te stoppen. Controleer de productbeschrijving voordat u koopt.

Wat is RFID-bescherming?

RFID-bescherming betekent dat niemand uit uw portemonnee kan vegen en stelen. Er is een trend dat mensen portemonnees vegen om informatie en geld van mensen te krijgen. Onze wallets blokkeren dit.